اراده ایران برای قوی شدن، دلیل فتنه‌انگیزی‌ها است

اراده ایران برای قوی شدن، دلیل فتنه‌انگیزی‌ها است

رئیس جمهور در جمع دانش‌آموزان نخستین دوره اردوهای راهیان پیشرفت:

رئیس جمهور گفت: دانش‌آموزان با دیدن دستاوردهای کشور در این اردوها می‌بینند هر جا بیشتر محدودیت و تحریم داشتیم، با اراده محققان بیشتر پیشرفت کردیم و درخواهند یافت که همین اراده برای قوی شدن، دشمن را به تکاپو برای طراحی توطئه‌های جدید انداخته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آقای رئیسی در نشست ۴ ساعته با دانش‌آموزان شرکت‌کننده در نخستین دوره «اردوهای راهیان پیشرفت» با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت‌های بسیاری دارد که عموم مردم و حتی عده زیادی از نخبگان، اطلاعات دقیق و کاملی از آن‌ها ندارند، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این اردوها مانند اردوهای راهیان نور، برکات بسیاری برای کشور داشته باشد.

رئیس جمهور، آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور را عامل تقویت انگیزه و اراده آنان دانست و گفت: دانش‌آموزان با دیدن پیشرفت‌های به‌دست‌آمده، خواهند دانست که هر جا بیشتر محدودیت و تحریم داشتیم، با اراده و عزم محققان بیشتر پیشرفت کردیم و همین پیشرفت و اراده برای قوی‌ شدن بوده که دشمن را به تکاپو برای طراحی توطئه‌های جدید انداخته است.

آقای رئیسی، دانش‌آموزان و دانشجویان و به‌ویژه اعضای المپیادی را نماد پیشرفت کشور دانست و بر شناسایی این استعدادها و فراهم کردن شرایط لازم برای تداوم رشد و تعالی آنها تأکید و تصریح کرد: نخبگان باید با شناخت نظام مسائل کشور، توانمندی‌های خود را در مسیر رفع آن‌ها به‌کار گیرند.

رئیس‌ جمهور، مدیریت درست دانش تولید شده را موجب افزایش بهره‌وری و بهره‌مندی سایر بخش‌ها از این دانش دانست.

آقای رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور، اظهار داشت: اغتشاش و تلاش برای به‌هم ریختن کشور، با اعتراض تفاوت دارد و حتما باید با اغتشاشات و کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند، برخورد شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز شهرهای ایران امن است، گفت: دشمنان ما از جمله آمریکایی‌ها به‌دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه‌کارهای خود در لیبی و سوریه، کشور را ناامن کنند، اما جز شکست، چیزی نصیب آنها نشد.



رئیسجمهور: اراده ایران برای قوی شدن دلیل فتنهانگیزیها است - برنا

رئیسجمهور: اراده ایران برای قوی شدن دلیل فتنهانگیزیها است - برنا

اردوهای راهیان پیشرفت به دانش آموزان نشان می دهد که اراده ایران برای قوی

اردوهای راهیان پیشرفت به دانش آموزان نشان می دهد که اراده ایران برای قوی
اراده ایران برای قوی شدن، دلیل فتنه انگیزی ها است

سخنان رهبری موجب آرامش جامعه شد/ استکبار با
منبع خبر : iribnews.ir